.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باهنر: هاشمي يك هفته هم وقت ندارد

دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين تصريح كرد: حداقل تقصير آقاي هاشمي در جريان فتنه اين است که همراه مردم و حزب الهي‏ها نيامد و بيشتر هم بخواهيم بگوييم يک جاهايي حمايت کرد و برخي سخنان دو پهلو داشت و آقاي هاشمي يک هفته هم وقت ندارد که موضع خودش را درمورد سران فتنه، 25 بهمن و همه فتنه ‏ها با ذکر نام، مشخصات و خيانت‏هايي که کردند دقيق و صريح، روشن کند.

به گزارش ايسنا، محمدرضا باهنر كه در همايش گفتمان پيشرفت سخن مي‌گفت با بيان اين مطلب و با اشاره به تحولات خاورميانه افزود: مساله‏اي که امروز مي‏بينيم هم در گذشته جريان دارد و هم بصورت دفعي اتفاق افتاده است که در اين اتفاقات بايد نگاهي به اخوان المسلمين داشت که توسط سيدجمال الدين اسدآبادي تاسيس شد و با مواضع اصلاح طلب، فرهيخته و اسلام گرا در مصر با روش هاي مسالمت آميز مشغول به فعاليت هستند و حتي در همان رژيم ديکتاتوري مبارک نيز توانستند 20 درصد از کرسي‏هاي مجلس مصر را به خود اختصاص داده و کارهاي خوبي نيز انجام دادند.

وي ادامه داد: اتفاقات غزه و اشتراک زياد مبارک با صهيونست‏ها خشم مردم را فوران ساخت تا وضعيت به امروز برسد و در اين شرايط به اخوان المسلمين مي‏توان علي رغم اين‌که در برخي مسائل همچون اسرائيل مصالحه مي‏کنند و تنها از جنايات آن سخن گفته و حرفي از نامشروع بودنش نمي‏زنند، تکيه کرد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اين‌که عده‏اي مي‏خواستند اتفاقات مصر را دموکراسي خواست امريکا جلوه بدهند، تصريح کرد: در قبال اين گروه بايد گفت يا مغرضانه سخن مي‏گويند يا تحليلشان بسيار سطحي است، زيرا امريکا و اسرائيل در اين حرکات بسيار سريع مات شدند و همه سعي‏شان اين بود تا بر موج سوار شوند و نگذارند همه چيز از بين رود.

وي ادامه داد: امريکا و اسرائيل گوشه رينگ افتاده بودند و به سرعت هوک چپ و راست و بالا و پايين مي‏خوردند و حسابي متشنج شده بودند که اين تشنج همچنان ادامه دارد و حتي چند شبکه‏ امريکايي نظرسنجي کردند و 92 درصد مردم گفتند که حکومت اسلامي در مصر مي‏خواهند و اين با تحليل امريکايي ها و اسرائيلي ها متفاوت است.

باهنر با مرتبط دانستن حوادث 25 بهمن ايران و تشنج امريکا و اسرائيل براي مصر، افزود: آدم از يک طرف تاسف مي‏خورد و از طرفي مي‏بيند که انسان چقدر با سرعت مي‏تواند به نقطه ذلت برسد و در اين قضايا آقايان موسوي و کروبي نجات دهنده امريکا و اسرائيل شدند؛ اين‏ها در ضمني که در دنيا داشت جا مي‏افتاد که ام القراي اين انقلاب ها ايران است خواستند بگويند ايران هم جزء همان کشورهاست و مي‏خواهد انقلاب شود و بيانيه دعوت به راهپيمايي 25 بهمن را صادر کردند.

وي خاطر نشان کرد: سال 60 منافقين اعلام جنگ مسلحانه کردند، اما همين منافقين خبيث تا مدت‏ها از اعلام رسمي همسويي با امريکا، اسرائيل و صدام شرم مي‏کردند تا پس از پنج سال موضع خود را رسما اعلام کردند، اما اين آقايان يک سال بعد از فتنه با اين سرعت و شدت سقوط کردند تا ببينند مي‏توانند امريکا را از گوشه رينگ بيرون بياورند و جالب است که در 72 ساعت بعد از 25 بهمن، 7 تن از بالاترين مقام هاي امريکا از جريان 25 رسما حمايت کردند.

دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: اتفاق مهم در منطقه در حال رخ دادن است و يکي پس از ديگري اين ديکتاتورها توسط مردمشان فروکشيده خواهند شد و در اين قضاياي فردي که تا دو سال پيش مدعي انقلاب اسلامي و خط امام بوده سقوط مي‏کند و اين را هم بدانيم که تکليف اين ها روشن خواهد شد، اما هر چه بيشتر روشن شود براي تاريخ بهتر است.

وي تاکيد کرد: حداقل تقصير آقاي هاشمي در جريان فتنه اين است که همراه مردم و حزب الهي‏ها نيامد و بيشتر هم بخواهيم بگوييم يک جاهايي حمايت کرد و برخي سخنان دو پهلو داشت و آقاي هاشمي يک هفته هم وقت ندارد که موضع خودش را درمورد سران فتنه، 25 بهمن و همه فتنه ‏ها با ذکر نام، مشخصات و خيانت‏هايي که کردند دقيق و صريح روشن کند هرچند که خيلي‏ها مي‏گويند دير شده و وقت ايشان تمام شده وگرنه بطور طبيعي ديگر نمي‏توانند در مسووليت‏هاي سياسي، اجتماعي و حکومتي باقي بمانند.

باهنر در پاسخ به سوالات دانشجويان حاضر در جلسه درباره ارتباط با احمدي‏نژاد گفت: سابقه دوستي بنده با احمدي نژاد بيش از بيست سال است و همواره با هم کار کرده‏ايم، در شوراي شهر دوم توانستيم در شورا موفق شويم که چند گزينه براي شهرداري معرفي شدند و احمدي‏نژاد يکي از آنان بود که وزير اطلاعات وقت آقاي يونسي پيغام دادند، دست برداريد و دنبال شهرداري احمدي‏نژاد نباشيد که آنجا رفتم و با يونسي بحث کردم.

وي ادامه داد: به يونسي گفتم وزارت اطلاعاتي که ملک مدني با فوق ديپلم از آن عبور مي‏کند، اما احمدي‏نژاد پشت فيلترش مي‏ماند، بايد درباره اصل وزارتش تجديد نظر کرد و به درد نظام جمهوري اسلامي نمي‏‏خورد و اگر غصه شهردار شدن احمدي نژاد را مي‏خوريد اين دست گرمي ماست و بايد با دوستان و رئيستان برويد و غصه رئيس جمهور شدن او را بخوريد چون رئيس جمهور آينده ما است.

اين نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: بنده با اين سخن اولين کسي بودم که در عالم خلقت بحث رياست جمهوري احمدي نژاد را مطرح کردم.

وي افزود: برخي گفته‏اند استيضاح بهبهاني به دليل عزل متکي بود که اصلا اينگونه نيست زيرا آمدن وزير و رفتن او مهم نيست؛ رئيس جمهور يک روز نصب کرده و روز ديگر عزل مي‏کند يا مجلس راي اعتماد داده فردا استيضاح مي‏کند و اين امري طبيعي و مهم نيست، اما در جلسه‏اي از ما در مورد نحوه عزل متکي پرسيدند که به شوخي گفتم وزيري که بعد از پنج سال نفهمد بايد با مشائي ببندد حقش است اينجوري عزل شود.

باهنر اضافه کرد: روزهاي اول مجلس هفتم خدمت مقام معظم رهبري رسيديم و آقا يکي از گفته هايشان اين بود که فکري به حال پروژه‏هاي نيمه تمام بکنيد، در صورتي که آقاي بهبهاني در طول دوره وزارتشان با پنج هزار ميليارد تومان اعتبار عمراني، حدود 40 تا 70 هزار ميليارد تومان تعهد ايجاد کرد و نمونه‏اش شد راه آهن اصفهان – شيراز که 10 سال آرزو داشتيم کشيده شود و دولت احمدي نژاد آمد و گفت يکساله مي‏کشيم، اما يکساله کشيد، ولي ايستگاه آخرش سه سال طول کشيد و در نتيجه در کل کشور آقاي بهبهاني 50 – 60 هزار ميليارد تومان پروژه هاي نيمه تمام بر دوش مردم گذاشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 بهمن 1389
اصلا هین باهنر کیه که در مورد هاشمی حرف میزنه .؟؟؟حکایت ابوعطا قورباقه..........
نا شناس 1 اسفند 1389
همین شماها و علی مطهری بود که می گفتند تهمت به هاشمی تهمت به نظام است همین مطهری بود که می گفت احمدی نژاد باید از موسوی عذرخواهی کند الان چه شد که نظرتان برگشت هاشمی شماها را هم دور زده برایتان متاسفم پاچه خواران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.